Má vaše propagace vliv na návštěvnost?

Když se začne s propagací webu, automaticky se očekává, že by měla mít vliv na návštěvnost. Existuje mnoho cest, jak svůj web propagovat. Pokud chcete dosáhnout návštěvnosti v co nejkratší době, jednou z nejlepších cest je PPC reklama. Je vhodná pro malé i velké firmy, spuštěna může být do několika dnů a postarat se o přísun nových návštěvníků.

PPC reklama může být v obsahu i ve vyhledávání, většina lidí pomyslí na PPC reklamu od Googlu, ale stejně tak můžete využívat SKLIK, PPC na Facebooku a mnoho dalšího. U PPC reklamy neplatíte za zobrazení, ale za kliknutí, tedy za lidi, kteří se přes reklamu skutečně dostanou na váš web. U této reklamy se velmi snadno reguluje rozpočet, který chcete do reklamy investovat. Pokud se chcete o PPC reklamě dozvědět více, navštivte odkaz zde https://www.ppcprofits.cz/co-je-ppc-reklama. Ačkoliv můžete tuto reklamu zkusit i svépomocí, doporučujeme si na správu PPC kampaní najmout zkušenou agenturu, která vám reklamu správně nastaví a postará se o to, aby pro vás měla co největší přínos.

SEO a PPC

Mezi základní druhy propagace patří i SEO. Zatímco PPC má pro web skoro okamžitý efekt, u SEO efekt nějakou dobu trvá, Je potřeba pracovat na jeho obsahu a také rozšiřovat odkazový profil přes důležitá klíčová slova. Postupně se dostanete na přední pozice ve výsledcích vyhledávání a tím získáte organickou návštěvnost. Ačkoliv SEO vyžaduje trpělivost, efekt je dlouhodobý, získané pozice vám mohou přinést velké množství cílených návštěvníků. Rozhodujete se, jaká z propagací je lepší? Nejlepší volbou je rozhodnout se pro oba typy propagace, tedy rozdělit svůj reklamní budget a věnovat se oběma. Z dlouhodobého hlediska to bude mít pro váš web nejlepší přínos. Více informací najdete na https://www.ppcprofits.cz/seo-a-ppc.

Separator image Publikováno v kategorii Ostatní.